polimer

Reklama wizualna dla małych firm

Każda firma potrzebuje reklamy żeby przetrwać na rynku i rozwijać się. Konkurencja jest również na rynku lokalnym, na którym działają mniejsze firmy, które również powinny reklamować swoje usługi. Najtrudniejsze jest zdecydowanie się na konkretny kanał reklamowy, ponieważ firma lokalna nie ma zbyt dużego budżetu reklamowego. Telewizja ma zwykle zbyt duży zasięg dla takich firm, prędzej już znajdzie zastosowanie internet z możliwością precyzyjnego geotargetowania reklamy. Czasem jednak jest tak, że potencjalna klientela nie używa internetu albo jest w takim miejscu, że nie może z niego skorzystać. O skorzystaniu z oferty może również decydować impuls. Wtedy najlepiej sprawdza się tradycyjna reklama wizualna.

Reklama wizualna jest tradycyjną forma reklamy, ale w nowoczesnym wykonaniu. Kreacji reklamowych dostarcza zazwyczaj drukarnia wielkoformatowa, a wydruki wykonywane są na różnych materiałach. Bilboardy na przykład mogą być drukowane na papierze z niebieskim podkładem, żeby poprzednia reklama nie prześwitywała. Na mniejsze i krótko eksponowane reklamy wykorzystuje się papier plakatowy, w użyciu jest również papier do podświetleń. Wielkie banery drukowane są na tkaninie poliestrowej powlekanej polietylenem. To duże kreacje o powierzchni nawet kilkudziesięciu metrów kwadratowych więc muszą być wytrzymałe. Najbardziej popularny jest druk na folii samoprzylepnej, wykorzystywany w reklamach na samochody oraz witryny i okna w biurach i sklepach.

polimer